Het belang van cultuur voor toekomst van Alkmaar

Cultuurdebat Alkmaar 3 maart
Het belang van cultuur voor de toekomst van Alkmaar

In aanloop naar de Gemeenteraadsverkiezingen nodigt Stichting Uit-in-Alkmaar inwoners graag uit voor het debat over:

HET BELANG VAN CULTUUR VOOR DE TOEKOMST VAN ALKMAAR

De lijsttrekkers van de Alkmaarse partijen gaan in Podium Victorie met elkaar in debat over de cultuur in Alkmaar. En dan vooral over het belang van cultuur voor de toekomst van de stad.

Het debat begint donderdag om 19.30 uur, inloop is vanaf 19:00. Wim Pijbes, directeur van Stichting Droom en Daad en oud-directeur van het Rijksmuseum, houdt een inleiding waarna de lijsttrekkers onder leiding van gespreksleider en BNR-presentator Anne-Greet Haars de discussie met elkaar en het publiek aangaan.

Iedereen is welkom, de toegang is gratis.

Tijdschema:
Inloop vanaf 19.00 uur (met koffie, brood en soep)
Start debat 19.30 uur – einde 21.00u
(aansluitend tijd voor een drankje)

Het aantal plaatsen is beperkt. Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar het secretariaat van de Stichting Uit in Alkmaar:
Evelyne de Rijk, e-mail: e.derijk@bknw.nl

De Stichting Uit in Alkmaar bestaat uit de volgende culturele instellingen:
Artiance & Bibliotheek Kennemerwaard (ABC Huis), Filmhuis Alkmaar, Grote of Sint LaurensKerk, Karavaan, Kunstuitleen Alkmaar, Podium Victorie, Regionaal Archief Alkmaar, Stedelijk Museum Alkmaar, Taqa Theater De Vest.

Foto: Keith Montgomery