Voorzorgsmaatregelen Coronavirus

Het Coronavirus is nu ook in Nederland opgedoken, de berichtgeving in de media zal jullie niet zijn ontgaan. Binnen het museum hebben we uit voorzorg ook enkele maatregelen genomen:

• schoonmaakbedrijf Asito heeft gemeld extra aandacht te geven bij het schoonhouden van trapleuningen, deurklinken en andere contactpunten;
  • team Publiek zal geregeld de deurklinken, liftknoppen, balie, leuningen etc. extra afnemen met hygiënedoekjes;
  • we hebben een instructie (zie hieronder) voor bezoekers en medewerkers opgehangen bij de balie en alle toiletten, zodat een ieder wordt gewezen op het goed wassen van zijn/haar handen met zeep;
  • indien we deze kunnen kopen (momenteel overal uitverkocht), zorgen we voor desinfecterende handgel (om ook zonder water/zeep je handen te kunnen reinigen waar nodig).

Klachten of twijfel?
Ben jij of een huisgenoot in een Corona-risicogebied geweest en heb je gezondheidsklachten? Neem contact op met je huisarts of overleg even met je leidinggevende/coördinator binnen het museum wat te doen.

En onder aanvullende informatie van onze arbodienst Qare Nederland, met daarin internetverwijzingen naar actuele informatiebronnen.

overzicht interne berichten