Social media achter de schermen

Nu het museum gesloten is voor publiek zijn we met het marketing en development team en educatie, druk bezig om dagelijks allerlei online updates over het museum te plaatsen. Zo proberen we het museum op een persoonlijke manier bij de mensen thuis te brengen.

Op onze social media kanalen vind je tekenopdrachten, collectie weetjes en berichten achter de schermen. Daarnaast maken we zelf verschillende vlogs (videoblogs) rondom de collectie én komt er op 21 april een videovlog online waarin twee meiden van My daily shot of culture je meenemen langs een aantal werken in de tentoonstelling Collectie Paul Rijkens. Deze vlog is te zien via onze Facebook en Instagram.

Oproep
Vind jij het leuk om ook een korte vlog te maken voor onze social media? Dan ontvangen we graag een kort filmpje over jouw lievelingsschilderij uit onze collectie. Mail naar Nadine voor alle details! (nadine@museumalkmaar.nl)