Museumuitje uitgesteld

(foto boven: coronaproof sjoelbak)

Bericht over het uitje op 24 augustus 2020
Naar aanleiding van de afgelopen persconferenties en het afgelasten van evenementen tot 1 september, heeft de feestcommissie in overleg met Patrick besloten om nu de knoop door te hakken en ons uitje naar volgend jaar te verschuiven.

Hoe spijtig dit ook is, het lijkt ons niet verstandig om eind augustus met ca 60/70 personen, voor een deel medewerkers met een zekere leeftijd en daardoor behorend tot de risicogroep, met de bus op pad te gaan, waar we geen 1,5 meter afstand tot elkaar kunnen houden. En met alle onzekerheden van dit moment is het moeilijk een inspirerend en gezellig uitje te plannen. Als feestcommissie vinden we het ook erg jammer, maar we hebben nu ruim de tijd om voor volgend jaar een onvergetelijk uitje te organiseren!

Zodra het museum weer open is, zullen we ons buigen over een nieuwe datum voor volgend jaar.

Voor nu: blijf gezond!

De feestcommissie,