Kom deze zomer naar het museum
gratis voor iedereen van 0 tot 18 jaar

zomervakantie

Heb jij een kleine kunstenaar in huis? Kom deze zomer naar het museum.

Iedereen onder de 18 jaar mag altijd gratis naar binnen bij het museum. Kom in Allemaal Alkmaar monsters maken in de digitale monsterwerkplaats van Van der Heck, test je spierballen met kanonskogel-tillen en speel de schutterij-quiz. Ontdek het hele museum met de gratis opdrachtkaarten van ‘Anders Kijken’. Doe samen een potje museum-bingo of maak een museumselfie. Voor speurneuzen is er spannende mobile game ‘Moord in de herberg’, een detectivespel waarbij je naar aanwijzingen zoekt in schilderijen via je smartphone.
Kom deze zomer spelen in het museum!

Gratis entree voor kinderen en jongeren t/m 18 jaar, studenten vrienden van het museum, Museumkaart, ICOM, Vriendenloterij VIPkaart, Vereniging Rembrandt en natuurlijk met de AlkmaarPas.