Mijn werkplek thuis

Sinds maandag 16 maart 2020 werken wij vanuit huis voor het museum. Hoe heb jij je werkplek ingericht? Neem hieronder een kijkje bij je collega's thuis. Heb je ook een foto, mail deze dan naar redactieteam@museumalkmaar.nl dan zetten wij hem erbij!

De werkplek van Peter met mooie geluidsboxen. Links een doosje.... voor Tom Selleck snor?

De thuiswerkplek van Margreet; wat is dat voor een vlag op de achterkant van haar laptop?

In de vorige nieuwsbrief toonden wij de verkeerde foto van Christi haar werkplek; we misten daar al de boeken etc.. Hier dan de juiste foto, met een mooi uitkijkje op de groene tuin.

En deze nette en jaloersmakende thuiswerkplek kan maar van (bijna) één iemand zijn: Willem!

Hier werkt Nathalie met een mooi uitzicht over het Bolwerk van Alkmaar; de orchideeën doen het super goed

Ook Marja heeft net zoals op kantoor twee beeldschermen en een printer. Binnenkort een foto van je nieuwe werkplek?

Iris omringt zich ook thuis met kunst en boeken. Het scherm van de laptop oogt wel wat klein...is dit ergonomisch?

De schragentafel van Ilse is ingeruild door een tafel geleend van haar schoonmoeder. Rechts en links een bed, even een dutje doen...

Wie zijn werkplek is dit? #thuiswerkplek

Wil je jouw foto ook hier hebben? Mail hem dan naar redactieteam@museumalkmaar.nl